Penawar Dan Rawatan Jantung Mujarab

20151227015056PENAWAR & RAWATAN JANTUNG YANG TERSUMBAT TANPA PEMBEDAHAN.

Assalamualaikum… Saya ingin kongsikan cerita mengenai ayah saya yang berumur 58 tahun yang mengalami sakit jantung dan disarankan oleh doktor bagi melakukan pembedahan untuk “bypass” saluran jantung.

Ayah saya tiba-tiba mendapat serangan jantung pada bulan puasa yang lepas. Ayah saya dikejarkan ke hospital dan terus ke bahagian pakar jantung. Ujian dilakukan untuk mengetahui keadaan jantung ayah saya. Setelah itu di dapati saluran jantung utama tersumbat kira-kira 80% dan pembedahan jantung untuk “bypass” saluran dengan segera. Ayah saya ditahan wad selama 2 minggu di Hospital Besar Kuala Terengganu.

Selepas itu ayah saya dihantar ke Hospital Besar Kuantan kerana di situ ada doktor pakar serta peralatan yang lengkap untuk pembedahan jantung dan ayah saya ditahan lagi selama 2 minggu sebelum pembedahan dijalankan. Dan selama ditahan di wad, ada hamba Allah memperkenalkan satu jenis jus yang boleh mengurangkan serta menghapuskan kolestrol dalam darah serta di dalam jantung. Dan sepanjang di dalam wad itu juga ayah saya mengamalkan minum jus tersebut 2 kali sehari. Hari demi hari ayah saya semakin stabil dan boleh berjalan tanpa rasa penat.

Sehari sebelum pembedahan, ayah saya membuat keputusan untuk tidak meneruskan pembedahan dan doktor akur dengan keputusan yang dibuat oleh ayah saya dan menyuruh ayah saya membuat rawatan lanjut. Selepas 2 minggu keluar dari wad, ayah saya pergi untuk membuat ujian darah utk mengetahui tahap kandungan kolestrol dalam badan. Selepas 2 minggu, keputusan keluar dan lebih mengejutkan doktor, kolestrol dalam darah ayah saya di tahap yang sangat rendah. Alhamdulillah.

Dan sekarang kami buat sendiri jus tersebut untuk di amalkan oleh keluarga kami. Dan atas permintaan saudara2 serta sahabat2 terdekat, kami buat dengan kuantiti yang banyak dan jualnya agar sakit yang pernah di alami oleh ayah saya dapat menyembuhkan mereka juga. Bukan sahaja kolestrol, darah tinggi serta gout yang pernah dialami oleh ayah saya tiada lagi.

Untuk tempahan boleh PM saya sendiri atau hubungi di talian WhatsApp 0123231694. Stok agak terhad tapi Insya Allah boleh memenuhi permintaan. Boleh diminum oleh semua peringkat umur.

COD Kuala Terengganu.

JUS PENAWAR JANTUNG DAN KOLESTEROL